نمایشگاه کفش و چرم استانبول

اطلاع رساني در رابطه با بهترين و پركاربردترين نمايشگاه هاي جهان

نمایشگاه کفش و چرم استانبول

۵ بازديد ۱ نظر
نمایشگاه صنعت کفش استانبول با نام aysaf یکی از نمایشگاههای معروف در ارتباط با صنایع کفاشی است که توسط گروه نمایشگاهی سی ان آر در منطقه پشیل کوی در فضایی به مساحت شصت هزار متر مربع برگزار میشود، دارای حدود چهارصد و بیست غرفه از حدود بیست کشور مختلف خواهد بود و پیش بینی میشود که حدود سی هزار نفر بازدید کننده از کشورهای مختلف برای بازدید از این نمایشگاه به استانبول سفر کنند.

نمایشگاه کفش و چرم استانبول


جهت رزرو تور نمایشگاه کفش و چرم استانبول و یا سایر نمایشگاه های استانبول با شماره های درج شده در سایت آژانس هورامان گشت، مجری مستقیم تورهای نمایشگاهی تماس حاصل فرمائید.

کشور ترکیه در زمینه تولید چرم و کفش های چرمی، جزو یکی از تولیدکنندگان مشهور جهانی میباشد و به همین دلیل بازدید از این نمایشگاه در ترکیه اهمیت بیشتری از سایر نمایشگاههای مرتبط با تولید کفش و چرم، دارد.


محصولات ارائه شده در نمایشگاه کفش و چرم استانبول


نمایشگاه صنعت کفش استانبول دارای بخش هایی مربوط به لوازم جانبی تولید کفش از جمله کفی، پاشنه، قالب و پارچه میباشد.

در بخش دیگری از این نمایشگاه شرکت های تولید کننده چرم مصنوعی فعالیت دارند و میتوانید با شرکت های تولید کننده چرم مصنوعی و آشنا شده و از به
روزترین تولیدات چرم مصنوعی دنیا بازدید کنید.


بازدیدکنندگان نمایشگاه کفش و چرم استانبول


بازدیدکنندگان این نمایشگاه را تولیدکنندگان کفش و عمده فروشان و واردکنندگان لوازم جانبی کفش تشکیل میدهند.

بازدید کنندگان این نمایشگاه بیشتر از کشورهای الجزایر، آذربایجان، بلژیک، مصر، اتریش، فرانسه، آلمان، ایران، قزاقستان، لبنان، مراکش، روسیه، اسپانیا و اکراین به استانبول سفر می کنند.


نمایشگاه صنایع کفش و چرم ترکیه


نمایشگاه کفش استانبول رویدادی مهم است که علاقمندان و متخصصان این صنعت را از اقصی نقاط دنیا به دور هم جمع می کند.

اگر شما هم مایل به بازدید از این نمایشگاه و شرکت در این رویداد مهم می باشید، با همکاران ما در آژانس هورامان گشت تماس بگیرید تا اطلاعات کاملی رادر ارتباط با تور نمایشگاه کفش استانبول در اختیار شما قرار دهند.

سالها تجربه در زمینه برگزاری تورهای نمایشگاهی ما را در برگزاری این تورها متخصص نموده است و با بهترین پکیج های تورهای نمایشگاهی در خدمت شما میباشیم.
 

ویژگی کفش مناسب، چطور یک کفش عالی انتخاب کنیم؟

پیدا کردن کفش مناسب آن هم بین کلی گزینه برای انتخاب همیشه کار آسانی نیست. برای اطمینان از اینکه کفش خوب و مناسبی انتخاب کرده اید، باید موقع خرید کفش دقت کنید که کفش از پاشنه تا انگشتان پا به درستی متناسب باشد و موقع قدم زدن و دویدن با آنها احساس راحتی کنید.علت سوزش پاها در شب

خرید کفش به صورت آنلاین هم به همین شکل است. بعضی از فروشگاه های آنلاین یک دوره آزمایشی ارائه می کنند که می توانید کفش را امتحان کنید و در صورت تمایل بخرید. فرقی نمی کند بخواهید یک جفت کفش بخرید یا پنجاه جفت؛ به هر حال باید با ویژگی های یک کفش مناسب آشنا باشید که ما در این مطلب به آنها اشاره می کنیم.

مقاله کامل اینجاست: کفش مناسب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.