نمایشگاه کودک نوزاد و مادر استانبول

اطلاع رساني در رابطه با بهترين و پركاربردترين نمايشگاه هاي جهان

نمایشگاه کودک نوزاد و مادر استانبول

۳ بازديد ۰ نظر
هر ساله در ترکیه و در شهر استانبول یک نمایشگاه‌ بزرگی که برگزار می‌شود، نمایشگاه کودک نوزاد و مادر است که یکی از پر طرفدارترین نمایشگاه‌ها در این شهر محسوب می‌شود. نمایشگاه کودک و مادر ترکیه محیطی فوق العاده برای بازدید و خرید بهترین سیسمونی از برترین و متنوع‌ترین سیسمونی‌های سراسر دنیاست. در این نمایشگاه نه تنها از کشور ترکیه، بلکه افرادی از دیگر کشورها نیز شرکت می‌کنند.

نمایشگاه کودک نوزاد و مادر استانبول


نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول هر ساله از سال قبل بزرگتر و متنوع تر می شود لذا هر ساله با تنوع بیشتری از وسایل مربوط به کودک، نوزاد و مادر برپا می‌شود. نمایشگاه کودک و نوزاد و مادر بهترین فرصت به منظور خرید برای زوج‌هایی است که به زودی فرزندی به دنیا می‌آورند.

جهت رزرو تور، بلیط و هتل ویژه نمایشگاه CBME استانبول با همکاران ما در آژانس هورامان گشت ستاره مجری مستقیم تور نمایشگاههای ترکیه تماس حاصل فرمائید.

از جهتی دیگر در نمایشگاه کودک و مادر انواع محصولات با برندهای مختلف از سراسر جهان وجود دارد و فرصتی بسیار مناسب است تا اگر شما هم محصولی دارید، آن را به مخاطبانی از سراسر دنیا معرفی کنید.

فراهم شدن امکان برقراری تعامل و همکاری تجاری با دیگر همتایان خود فرصتی تکرار نشدنی برای رشد کسب و کار شما است.


محصولات نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر استانبول ترکیه


انواع محصولات مربوط به بارداری و زایمان
انواع پوشاک
انواع سرویس‌های خواب ومبلمان کودکان
انواع محصولات غذایی و کمکی کودک
انواع لوازم حمل و نقل ایمنی کودک
انواع اسباب بازی
انواع محصولات کمک آموزشی


تاریخ برگزاری نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر


تاریخ برگزاری نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر در سال جاری در ماه دسامبر برگزار می‌شود. اگر می‌خواهید پیش از حضور در رویداد اطلاعات بیشتری درباره آن به دست بیاورید، با آژانس هواپیمایی هورامان گشت تماس حاصل فرمایید.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.